Рiвненська Єпархiя Українська Православна Церква
Наша кнопка
Хочеш допомогти сайту? постав нашу кнопку Свято-Михайлiвський храм села Зоря
Нашi партнери

Оставить новую запись в гостевой книге

 
 
 
 
 
Поля, помеченные звёздочкой, обязательны для заполнения.
Ваш адрес e-mail опубликован не будет.
По соображениям безопасности мы запишем IP-адрес 54.224.137.45.
Ваша запись в гостевой книге может быть показана не сразу, а только после предварительной проверки администрацией сайта.
Мы оставляем за собой право редактировать, удалять или не публиковать записи в гостевой книге.
Ксения написал(а) 16/05/2017 в 16:24:
Слава Богу! Я неодноразово тут зверталась до Вас за порадами і тепер знову хочу прочитати Вашу мудру думку. Я загубила свою обручку вже понад півроку. Ми з чоловіком православні християни, повінчані, обручка має для мене важливе значення. Що мені робити? Купити нову точно таку саму і освятити? Чи нам обом треба нові обручки, щоб вони разом освячувались? І чи обов язково це робити у священника, який нас вінчав ( ми тоді жили в іншому місті)? І що мене турбує, що я загубила її вдома, в квартирі під час масштабного ремонту, але ретельно протягом півроку перешукався кожен сантиметр і її немає. А якщо колись вона таки знайдеться? Чекати я теж не можу більше, бо хочу носити на пальці цей знак подружжя і вірності. Чекаю Вашої поради, дякую!
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки слава Богу! Христос Воскрес! Ксения, ви на правильному шляху. Придбайте обручку тільки для Вас однієї, освятіть в храмі і при можливості священик, який буде освячувати нехай з благословінням одягне Вам обручку на руку. Якщо є така можливість, добре зробити це у священика, який вас вінчав, але необов'язково. Якщо знайдеться загублена обручка, то будете мати сімейну реліквію.
Димитрий написал(а) 16/04/2017 в 18:01:
Христос Воскрес! Поздравляю от всей души с радостным и светлым праздником Пасхи!
Димитрий написал(а) 26/02/2017 в 12:16:
Простите меня,отец Валерий,грешен,мало приезжаю к Вам. Храни Вас Господь.
Димитрий написал(а) 07/01/2017 в 08:52:
В христианский добрый праздник, В день святого Рождества, Пусть на небе светит ярко Путеводная звезда! Пускай ангелы Господни Оградят Вас от невзгод, Пусть счастливым и успешным Будет этот светлый год! Христос родился - славим !
Василь написал(а) 04/12/2016 в 12:01:
Слава Ісусу Христу! Пройшло 6місяців як померла мати,чи можу я ставити живу ялинку дома.
Ответ от администратора: Отець Валерій
Слава навіки Богу! Ялинка насправді є Різдвяною і як вічнозелене дерево символізує вічне життя, подароване нам новонародженим Богонемовлям. Якщо ви поставите її на Різдвяні свята, то в цьому немає нічого гідного осуду.
Олена написал(а) 24/11/2016 в 23:52:
Слава Богу! Підкажіть, будь -ласка, як молитися за людину, яка дуже випиває? Спаси вас, Господи.
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! У Православній Церкві за людей, які страждають недугом п'янства, моляться перед іконою Божої Матері "Неупиваемая Чаша" особливими молитвами та акафістом в честь цієї ікони. Також звертаються у молитві та акафісті до мученика Воніфатія, який сам довгий час страждав цим недугом. Якщо людина сама усвідомлює свою страсть і хоче позбавитися неї, то нехай читає святе Євангеліє, особливо під час спокуси до вживання алкоголю. Якщо людина навіть не розуміє про що вона читає, проте, як кажуть святі отці, бєси, які спокушають її, знають і тікають від такої людини.
Дмитрий написал(а) 21/11/2016 в 13:08:
Слава Богу Отец Валерий ! В День Архангела Михайла Хай добро торжествує над злом, І нехай кожен знайде в собі сили, Як би життя не мотала, не била, Запалювати свічки в серці своєму. Хай уляжуться бурі і пристрасті, Та від світла розсіється тінь, І нехай захистить від напасті, Осяваючи любов’ю і щастям, Нас святий Михайло в цей день. С престольним святом. Храни Вас Господь
ольга написал(а) 18/10/2016 в 00:05:
Слава Ісусу Христу! Я виходжу заміж і мене дуже турбують, і не подобаються неадеквітні традиції (в тому числі і забобони). Будь ласка, скажіть, наскільки важливим є сплетений вінок з ялинки чи сосни; кроплення наречених святою водою; чи обовязково їхати нареченим в різних машинах до вінчання (особливо обовязково!!!!!); чому не можна розвертатися назад коли ідеш на вінчання??? і безліч інших речей. Я вірю в Бога і для мене не має значення ніякі речі окрім самого вінчання. Мені вже набридло слухати цілі нотації про ці неадекватності та розповіді наскільки я буду нещаслива якщо сяду в одну машину із нареченим.... та інше. Мені 22 роки, нареченому 30, зустрічаємось майже 7 років, до вінчання відносимось дуже серйозно і для нас це раз та на все життя.
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Якщо ви вірите в Бога, то всі перечислені вами речі дійсно є традиціями або забобонами, не маючи церковного підгрунтя, тому на щастя молодих не впливають. Щастя нареченим подає Бог по їх молитвах та по молитвах їхніх близьких. Бог вам в поміч.
Діма написал(а) 17/07/2016 в 20:22:
Батюшка скажіть будь-ласкка чому наша канонічна церква гонима, по новинах такій брєд кажуть особливо про всеукраїнській хресний хід обзивають нас москалями чому так?
Ответ от администратора: Отець Валерій
Слава Богу! Дмитро, Церква завжди гонима, тому що вона не від цього світу. Господь наш Іісус Христос сказав: «Мене гнали і вас поженуть … бо не може бути раб більший за свого Господаря». Це ще один доказ нам, що ми перебуваємо в істинній Православній Церкві, тобто Церкві Христовій, про яку Господь сказав, що «врата адова не одолеют Ю».
Єлєна написал(а) 22/06/2016 в 19:43:
Слава Богу.Як православна церква відноситься до штучного запліднення? Спаси Господі.
Ответ от администратора: Отець Валерій
Відповідь на ваше запитання знаходиться в Основах соціальної концепції Православної Церкви. Ми подаємо частину тексту, в якій описане це питання. "XII.4. Применение новых биомедицинских методов во многих случаях позволяет преодолеть недуг бесплодия. В то же время расширяющееся технологическое вмешательство в процесс зарождения человеческой жизни представляет угрозу для духовной целостности и физического здоровья личности. Под угрозой оказываются и отношения между людьми, издревле лежащие в основании общества. С развитием упомянутых технологий связано также распространение идеологии так называемых репродуктивных прав, пропагандируемой ныне на национальном и международном уровнях. Данная система взглядов предполагает приоритет половой и социальной реализации личности над заботой о будущем ребенка, о духовном и физическом здоровье общества, о его нравственной устойчивости. В мире постепенно вырабатывается отношение к человеческой жизни как к продукту, который можно выбирать согласно собственным склонностям и которым можно распоряжаться наравне с материальными ценностями. В молитвах чина венчания Православная Церковь выражает веру в то, что чадородие есть желанный плод законного супружества, но вместе с тем не единственная его цель. Наряду с «плодом чрева на пользу» супругам испрашиваются дары непреходящей взаимной любви, целомудрия, «единомыслия душ и телес». Поэтому пути к деторождению, не согласные с замыслом Творца жизни, Церковь не может считать нравственно оправданными. Если муж или жена неспособны к зачатию ребенка, а терапевтические и хирургические методы лечения бесплодия не помогают супругам, им следует со смирением принять свое бесчадие как особое жизненное призвание. Пастырские рекомендации в подобных случаях должны учитывать возможность усыновления ребенка по обоюдному согласию супругов. К допустимым средствам медицинской помощи может быть отнесено искусственное оплодотворение половыми клетками мужа, поскольку оно не нарушает целостности брачного союза, не отличается принципиальным образом от естественного зачатия и происходит в контексте супружеских отношений. Манипуляции же, связанные с донорством половых клеток, нарушают целостность личности и исключительность брачных отношений, допуская вторжение в них третьей стороны. Кроме того, такая практика поощряет безответственное отцовство или материнство, заведомо освобожденное от всяких обязательств по отношению к тем, кто является «плотью от плоти» анонимных доноров. Использование донорского материала подрывает основы семейных взаимосвязей, поскольку предполагает наличие у ребенка, помимо «социальных», еще и так называемых биологических родителей. «Суррогатное материнство», то есть вынашивание оплодотворенной яйцеклетки женщиной, которая после родов возвращает ребенка «заказчикам», противоестественно и морально недопустимо даже в тех случаях, когда осуществляется на некоммерческой основе. Эта методика предполагает разрушение глубокой эмоциональной и духовной близости, устанавливающейся между матерью и младенцем уже во время беременности. «Суррогатное материнство» травмирует как вынашивающую женщину, материнские чувства которой попираются, так и дитя, которое впоследствии может испытывать кризис самосознания. Нравственно недопустимыми с православной точки зрения являются также все разновидности экстракорпорального (внетелесного) оплодотворения, предполагающие заготовление, консервацию и намеренное разрушение «избыточных» эмбрионов. Именно на признании человеческого достоинства даже за эмбрионом основана моральная оценка аборта, осуждаемого Церковью (см. ХII.2). Оплодотворение одиноких женщин с использованием донорских половых клеток или реализация «репродуктивных прав» одиноких мужчин, а также лиц с так называемой нестандартной сексуальной ориентацией, лишает будущего ребенка права иметь мать и отца. Употребление репродуктивных методов вне контекста благословенной Богом семьи становится формой богоборчества, осуществляемого под прикрытием защиты автономии человека и превратно понимаемой свободы личности."
Вікторія написал(а) 17/06/2016 в 22:02:
Слава Богу! Отець Валерій, дайте, будь-ласка, пораду як правильно молитись до Господа, матері Божої і всіх його Святих? Я розумію, що заочно все розказати важко, але все ж спробую. Отже я і моя рідна сестра маємо проблему із заміжжям. Вік не радує — уже під 30 років, а в особистому житті все ніяк не складається. Хотілося б звісно створити православні сім'ї. Тому ми стараємося ходити на сповіді, причастя, читаємо Євангеліє, інколи Псалтирь. Також звертаємося до Богородиці, читаємо акафіст «призри на смирение», але все щось без результатно. Я знаю, що на відстані радити тяжко, але, можливо, наштовхне нас на якусь слушну думку...
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Вікторія, ціль нашого життя на землі це спасіння нашої безсмертної душі, а люди спасалися і заміжні, і незаміжні, і монахи, і князі. І ми не знаємо ніхто Божого промисла над нами, Бог краще знає, де нам легше спасатись. Отже, наберіться терпіння і покладіться на волю Божу в несінні свого хреста, але не переставайте і далі молитися і просити в Бога і Богородиці, як сказано в Євангелії: "Просіть і дасться вам." Також можу порадити звертатись у молитвах до святителя Миколая, із життя якого ми знаємо, що він влаштував заміжжя трьох дівчат, батько яких збанкрутів і готовий був продати целомудріє своїх дітей і штовхнути їх на гріховне життя.
Ольга написал(а) 15/06/2016 в 12:28:
Слава Богу! Отче, поясніть будь-ласка, я знаю, що є церковні правила, наприклад як себе вести в храмі. Я як іду в храм маю своє місце- з правої сторони, а кажуть, що чоловіки стоять зправа , а жінки зліва(я ніде такого не читала). Чи не порушую я церковні правила? Спаси Вас Господи.
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки слава Богу! Для Бога не існує статі, але оскільки ми люди,то щоб не відволікатись від молитви у Православній Церкві встановили таку традицію, щоб в храмі чоловіча стать молилася справа, жіноча ліворуч. Це допомагає людям зосередитись і оберігає від спокуси. Таким чином полегшується несіння поста очей.
Марія написал(а) 24/04/2016 в 23:49:
Слава Богу! Отче, підкажіть, будьласка, чи варто пов"язувати своє життя з людиною яка не ходить в Православну церкву і впринципі вважає, що всеодно в яку церкву ходити і що можна помолитися вдома? Із-за цього в нас великі суперечки.
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Апостол Павел в одному із своїх послань наголошував християнам, які оставили язичество і прийняли хрещення не розводитися, якщо друга сторона залишалася невіруючою, але хотіла мати сім'ю і поважала віру дружини чи чоловіка. Але якщо були сварки і непорозуміння, то Апостол радив оставляти невіруючих. А ви ще навіть не подружжя, а вже сваритеся на релігійному грунті. Це не є добре, а тому якщо ви любите один одного, то маєте домовитися, що він не втручається у ваше релігійне життя, а ви потихеньку молитеся, щоб Бог його вразумив, бо Апостол Павел каже: "Біля благочестивої жінки і чоловік спасеться". Але сімейне життя обов'язково освячуєте Таїнством Вінчання у канонічній Православній Церкві. А якщо він на такі умови не погоджується і вперто нав'язує свої погляди, то втікайте від нього поки не пізно.
Оксана написал(а) 23/03/2016 в 18:28:
Слава Богу! Ми з чоловіком і маленьким сином думаємо придбати квартиру. Звісно ж, хочемо її освятити. Підкажіть, будь ласка, коли правильно запросити священника - коли трохи обживемся чи краще відразу - незважаючи на ремонти чи інші побутові справи? Дякую.
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Якщо ви плануєте жити в новій квартирі і поступово робити ремонт, то потрібно відразу запросити священика, звершити освячення дому та молебень на початок доброго діла. А коли завершите повністю ремонт, тоді ще раз освятити і подякувати Богу. Освячувати будинок можна після кожного ремонту, тому що різні працюють люди, різної віри і з різними побажаннями, що потім негативно впливає на сім'ю. Якщо не плануєте жити до завершення ремонту, то замовляйте в храмі молебень перед початком доброї справи і робіть ремонт, і тоді перед поселенням освятите дім.
Олена написал(а) 19/03/2016 в 21:24:
Слава Ісусу Христу ! Скажіть, якщо я все життя сповідалась у православному храмі, то чи не буде гріхом,якщо я висповідаюсь в костелі чи греко-католицькій церкві?
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Буде гріхом. За атеїстичних часів дозволялося сповідатися Церквою взаїмно православним і католикам, якщо не знаходилось у тій місцевості православного храму чи костелу. Сьогодні я думаю, якщо храми навіть за 100 км, то при сучасних засобах пересування для користі спасіння вашої душі варто і таку відстань подолати. Адже покаяння це очищення душі від гріхів, а де очищення там спасіння.
Наталія написал(а) 17/02/2016 в 18:34:
Cлава Ісусу Христу! Підкажіть, будь ласка, чи можна зараз святити ікони для вінчання, якщо воно відбудеться тільки після Пасхи?
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Наталія, ікони можна освятити, але тоді їх потрібно поставити або повісити в молитовному куточку для звершення ранкової та вечірньої молитви, щоб ваша мрія здійснилася. Якщо збираєтеся покласти ікони десь на поличку, тоді краще освятити їх перед вінчанням, коли будете іти до сповіді та причастя.
Татьяна написал(а) 17/02/2016 в 15:00:
Слава Богу! Підкажіть будь-ласка цього року у чоловіка на піст припадає 30 років. Ми хочемо відсвяткувати 16 квітня. ЧИ можна у піст? Як правильно зробити?
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! По православному день народження (ювілей) святкується так: ви з вашим чоловіком, а ще краще і з його батьками говієте, тобто постите і приходите до сповіді та причащаєтесь за літургією. Також закажіть в цей день подячний молебень. За бажанням вдома накривається святковий, але пісний стіл незалежно від того чи всі постяться чи ні. Якщо хочете відсвяткувати гучно, то після Пасхи. Тому що навіть коли попадають у пісні дні Дні народження Божої Матері, Іоанна Хрестителя, то піст Церква не відміняє, тому і ви, якщо хочете отримати Боже благословіння не дєрзайте поступати як невіруючі.
Олена написал(а) 16/02/2016 в 12:44:
Слава Ісусу Христу! Підскажіть, будь ласка,чи можна гуляти весілля, якщо пів року назад помер хрищений батько нареченого?! Чи можна вінчатися, або хоча б розписуватись?!
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Олена, повінчатися можна і потрібно (попередньо розписавшись), щоб бути перед Богом і людьми законними чоловіком і дружиною. А от гуляти весілля до роковин не по-християнськи та напевно і не по-людськи, адже хресний як духовний батько в очах Божих стоїть вище за рідного батька.
Діана написал(а) 12/02/2016 в 12:44:
Слава Ісусу Христу! Тоді підскажіть, ті частиці просфори,які в кінці літургії християнам роздають,це які саме просфори?(ці просфори можна вживати лише натощяк?) І друге таке питання: що краще за здравіе подавати сорокоуст чи псалтир, псалтир потрібно подавати окремо на кожне ім,я?(псалтир читається лише 1 день?) Заздалегідь дуже вдячна за Вашу увагу за,те, що знаходите час та поучаєте і даєте корисні поради. Дякую. Нехай Господь Вас береже!!!
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! Ті просфори, з яких було вийнято частиці за здоров'я або за упокій, роздаються після Літургії вірним для споживання натощак в цілому або подрібленому вигляді. Сорокоуст є найважливішим поминанням Православної Церкви, як живих, так і померлих. Адже найбільшою нашою святинею є Тіло і Кров Христові, які по невимовному милосердю, до роду людського сотворяє Господь на кожній Літургії з простих речовин (вина, води і просфор). Тому одне соприкасання з такою страшною і могутньою святинею є рятівним для душі людської. Адже недарма священнослужитель молиться, висипаючи частинки, вийняті з просфор, з поминанням імені, щоб Господь заради пречистих Тіла і Крові Своїх омив, тобто пробачив гріхи людей, які поминалися. Тому замовляйте один за одного Сорокоусти і тим самим рятуйте з Божою поміччю душі близьких. Адже в Господній чаші відбувається велика таємниця Божественного милосердя, любові і всепрощення. І там душа людська з'єднується з Христом. На Неусипаєму Псалтир подають в монастирях. Вона прочитується вся за сутки і на кожній Славі кожної з 20 кафізм поминаються ті імена, які були подані вірними. Можна подавати на місяць або декілька, або на рік. Відносно кількості імен запитувати там, де подаєте.
Діана написал(а) 11/02/2016 в 11:39:
Слава Ісусу Христу! Підскажіть будь ласка, сорокосут за здравие: "частицы из просфоры", яке після закінчення літургії цих частиць кінцеве призначення, їх роздають присутнім християнам на літургії?
Ответ от администратора: Отець Валерій
Навіки Богу слава! В кінці літургії, після причастя часточки, вийняті з просфор за згаданих живих і покійних християн, священик занурює в Чашу зі Святими Дарами, як ходатайство про прощення і спасіння людей, що поминалися, із словами: «Отмый Господи грехи поминавшихся здесь Кровью Твоею честною и молитвами святых Твоих, аминь». Це ходатайство має для живих і покійних велику силу і значення, тому дуже важливо подавати записки за живих і померлих на Літургію. Після Літургії совершитель таїнств (священик) або диякон споживає Святі Дари із омитими в Святій Крові Господній часточками.
Православний календар